Обява за работа - Административен управител

Публикувано на 30 май 2024

Задължения, присъщи на длъжността:

  • Отговаря за цялостното представяне и резултатите на поверения му търговски обект
  • Управление и контрол на ключови показатели – продажби, инвентаризации, разходи и др.
  • Отговаря за визията и състоянието на търговския обект в съответствие с фирмените стандарти
  • Отговаря за цялостния процес по управление на екипа - подбор, обучение, мотивация, оценка на представянето и изготвяне на работни графици.
  • Изготвя регулярни справки и отчети за дейността на обекта.
  • Осъществява стоков контрол
  • Подпомага екипа на поверения му клуб в обслужването на клиенти (консултация на клиенти, работа със CRM и др.), като пряко участва в процеса на продажба и дава личен пример

Изисквания за длъжността:

  • 3 години професионален опит в директна работа с клиенти, като минимум 2 от тях да бъдат на ръководна позиция
  • Опит в управлението на екипи
  • Добро ниво на английски език
  • Много добра компютърна грамотност - Ms Office, Internet, CRM системи или друг специализиран софтуер за работа с клиенти.
  • Отлични организационни и ръководни умения

Какво предлагаме:

  • Възможност за работа и кариерно развитие в компания лидер в своята индустрия
  • Дългосрочен ангажимент на постоянен трудов договор
  • Въвеждащо обучение и постоянна подкрепа при навлизането в естеството на работата
  • Коректно отношение и приятна работна атмосфера
  • Вътрешнофирмени обучения за развитие на знания и умения
  • Работа в динамична среда
  • Работа на петдневна работна седмица, по утвърден месечен график


За повече информация: „Кариерен център“към НСА „Васил Левски“, ет. 1, стая 107.