Начало •
Новини • Обява за работа - Административен управител
Обява за работа - Административен управител
Публикувано на 30 май 2024 Задължения, присъщи на длъжността: - Отговаря за цялостното представяне и резултатите на поверения му търговски обект
- Управление и контрол на ключови показатели – продажби, инвентаризации, разходи и др.
- Отговаря за визията и състоянието на търговския обект в съответствие с фирмените стандарти
- Отговаря за цялостния процес по управление на екипа - подбор, обучение, мотивация, оценка на представянето и изготвяне на работни графици.
- Изготвя регулярни справки и отчети за дейността на обекта.
- Осъществява стоков контрол
- Подпомага екипа на поверения му клуб в обслужването на клиенти (консултация на клиенти, работа със CRM и др.), като пряко участва в процеса на продажба и дава личен пример
Изисквания за длъжността: - 3 години професионален опит в директна работа с клиенти, като минимум 2 от тях да бъдат на ръководна позиция
- Опит в управлението на екипи
- Добро ниво на английски език
- Много добра компютърна грамотност - Ms Office, Internet, CRM системи или друг специализиран софтуер за работа с клиенти.
- Отлични организационни и ръководни умения
Какво предлагаме: - Възможност за работа и кариерно развитие в компания лидер в своята индустрия
- Дългосрочен ангажимент на постоянен трудов договор
- Въвеждащо обучение и постоянна подкрепа при навлизането в естеството на работата
- Коректно отношение и приятна работна атмосфера
- Вътрешнофирмени обучения за развитие на знания и умения
- Работа в динамична среда
- Работа на петдневна работна седмица, по утвърден месечен график
За повече информация: „Кариерен център“към НСА „Васил Левски“, ет. 1, стая 107. |
|