No. |
Анкета |
Резултати |
Инфо |
1 |
Анкетна карта относно мотиви за кандидатстване и ниво на административно обслужване в НСА „Васил Левски“ |
r1_1.pdf r1_2.pdf r1_3.pdf r1_4.pdf |
6,2017 6,2018 9.2019 2020 |
2 |
Анкетна карта за оценка на учебната дисциплина |
r2_1.pdf r2_2.pdf r2_3.pdf r2_4.pdf r2_5.pdf r2_6.pdf r2_7.pdf r2_8.pdf r2_9.pdf r2_10.pdf r2_11.pdf r2_12.pdf r2_13.pdf r2_14.pdf r2_15.pdf r2_16.pdf r2_17.pdf r2_18.pdf r2_19.pdf r2_20.pdf r2_21.pdf r2_22.pdf r2_23.pdf r2_24.pdf r2_25.pdf r2_26.pdf r2_27.pdf |
Гимнастика ТМФВ Педагогика Общо УФ КТ в ортопедията КТ при вътр. болести КТ в хирургията Общо КТ ТМСТ Гимнастика Хандбал Общо ТФ ФП Волейбол, 5.2019 ФП Информат. 5.2019 ФС ОСТ, 5.2019 ФС Психология, 5.2019 ФОЗЗГТ(ЕПФФ), 5.2019 ФОЗЗГТ(ДБ), 5.2019 ФС, Спорт за всички ФС, ОНИС,12.2019 ФП, Волейбол, 12.2019 ФП, Лека атлетика,12.2019 ФП, Психология,12.2019 ФП, Анатомия,12.2019 ФОЗЗГТ, ЕПФФ,12.2019 ФОЗЗГТ,КТХирургия,12.2019 ФОЗЗГТ,КТ Нервни,12.2019 |
3 |
Анкетна карта за оценяване на начина на преподаване на учебната дисциплина |
r3_1.pdf r3_2.pdf r3_3.pdf |
ТФ. 5.2018_1 УФ. 5.2018_1 Обща. 5.2018_1 |
4 |
Анкетна карта за оценяване на цялостния процес на обучение |
r4_1.pdf r4_2.pdf r4_3.pdf r4_4.pdf r4_5.pdf |
1 курс. 5.2017 1 курс. 11.2017 1,2,3 курс ФОЗЗГТ_05.2020 1,2,3 к. ФС и ФП _05. 2020 1, 2, 3 курс - ФП, ФС, ФОЗЗГТ_01.2021 |
5 |
Анкетна карта за оценяване на изпитната сесия по дисциплините от учебния план в Академията |
|
6.2017 (1)
6.2017( 2)
6.2018
6.2018
6.2018
ФП 2.2019 г.
ФСпорт 2.2019
ФОЗЗГТ 2.2019
ОИС ФП,ФС,ФОЗЗГТ 3.2019
ФС 06.2019
ФП 06.2019
ОЗЗГТ 06.2019
Преподаватели, 2020
Студенти 2020
|
6 |
Анкетна карта за оценяване на магистърска програма 6.1 Анк.карта за оценяване на магистърска програма ФВС - начало 6.2 Анкетна карта за оценяване на магистърска програма ФВС - край 6.3 Проучване мнението на магистри относно очакванията и мотивите им да се обучават в НСА |
r6_1.pdf r6_2.pdf r6_3.pdf |
Сп.мениджмънт - 02.2019 г. ДФО_05.2020 11.2020 г. |
7 |
Анкетна карта за оценяване на цялостния процес на обучение в научно образователната степен „Доктор“ |
|
2017 (1)
2017 (2)
12.2019
02.2020
Онлайн анкета 07.2020
|
8 |
Анкетна карта за оценка на учебния процес и неговото осигуряване |
r8_1.pdf r8_2.pdf r8_3.pdf r8_4.pdf r8_5.pdf |
2017 2018 м 10.2019 ДФО_05.2020 Учебен процес 2020/21 |
9 |
Анкетна карта относно мотиви за кандидатстване, учебен процес и възможности за бъдеща професионална реализация |
r9_1.pdf r9_2.pdf r9_3.pdf r9_4.pdf r9_5.pdf r9_6.pdf r9_7.pdf |
2017 м. 06.2018 м. 11.2018 м. 03.2019 Магистри 03.2019 Бакалаври 03.2019 11.2019 |
10 |
Анкетна карта за оценка от външни потребители |
r10_1.pdf r10_2.pdf r10_3.pdf r10_4.pdf |
2017 4.2019 2020 г. онлайн_потребители на докторанти 07.2020 г |
11 |
Мнение на студентите за преподаватели от НСА |
r11_1.pdf r11_2.pdf |
Преподаватели 2013-2017 |
12 |
Оценка за работата на служителите |
r12_1.pdf |
2018 служители |
13 |
Професионална ориентация на студeнтите - ОКС Бакалавър |
r13_1.pdf |
|
14 |
Мотиви за кандидатстване в НСА |
r14_1.doc
r14_2.pdf |
1 курс 1 курс, м.11.2019 г. |
15 |
Професионална реализация на студентите от НСА |
r15_1.pdf
r15_2.pdf |
4 курс |
16 |
Кариерно развитие на завършилите студенти |
r16_1.pdf |
11.2018 г. |
17 |
Професионална ориентация на студентите - ОКС Магистър |
|
|
18 |
Готовност на студента за дистанционно обучение |
r18_1.doc |
|
19 |
Готовност на преподавател за дистанционно обучение |
r19_1.doc |
|
20 |
Оценка на студентите за дистанционно предлагане на учебна дисциплина |
r20_1.doc |
|
21 |
Оценка на специалност (магистърска програма) в дистанционна форма на обучение (ДФО) |
|
|
22 |
Оценка на специалисти от НСА в дистанционна форма на обучение (ДФО) от външни потребители |
|
|